Ryhmäliikunta

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Ryhmäliikuntaa kaikenikäisille ja -kuntoisille

xx

 Ryhmäliikuntatuntimme ovat jaoteltu neljään eri elementtiin niiden sisällön ja haastavuustason mukaan. Lisäksi meiltä löydät senioreille suunnatut omat tunnit.

Virtuaalitunnit:

Alakerran valmennustilassa voit treenata LesMills-virtuaalituntien tahdissa juuri silloin kun sinulle itsellesi sopii. Valikoimasta löytyvät tällä hetkellä RPM (spinning), SH'Bam (tanssitunti) sekä BodyPump (lihaskuntotunti). Alakarren tila on käytössäsi silloin kun siellä ei ole ohjattua toimintaa. Tilan vapaanaolosta voit aina kysyä lisää henkilökunnaltamme, vaikka puhelimitse :). Neuvomme myös mielellämme laitteiden käytössä, jos se on tarpeen.

Jumpat

xx
  • Kaikki
    jumpat
  • ilmaIlma
  • tuliTuli
  • metsäMetsä
  • kiviKivi
  • senioritSeniorit
Yoga Flow™

Perustason tunti. Mielen ja kehon yhteistyötä korostava ja kehon voimaa ja hallintaa vahvistava harjoitus, jossa joogan eri asentoja yhdistetään hengitystä seuraten sujuviksi liikejatkumoiksi. Yoga Flow sopii kaikille, sekä aloitteleville että joogaa jo harrastaneille. Sopii hyvin myös raskauden aikana.

Kehonhuolto

Perustason tunti. Rauhallinen kehonhallinta- ja huoltotunti. Tunnilla kehitetään liikkuvuutta, kehonhallintaa, keskivartalon syviä lihaksia ja tasapainoa.

Speco Hot Empowering

Tämä tunti rakentuu kaarilaudan ympärille ja sen ydin löytyy voima-Pilateksesta. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin ja tukirankalihaksiin. Tunnilla on myös aina tasapainoa kehittäviä harjoitteita. Empowering-tunti on vahva kehonpainotreeni, jossa ei ole koreografiaa. Tunti sopii kaikille lihaskuntoa, tasapainoa ja kehonhallintaa kaipaaville. Lihakset lämmitellään harjoitukseen kehonhallintaa kehittävillä varjomiekkailuliikkeillä. Speco Hot -tunnit pidetään aina infrapunan lämmössä, eikä vain ihanan lämmön vuoksi, vaan myös siksi, että infrapunan terveysvaikutukset ovat tieteellisesti todistettuja.

LesMills BODYCOMBAT™ 55′

Haastava tunti. Bodycombat perustuu taistelulajeihin ja on tunti, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa, ja jossa voit totetuttaa unelmasi kampailulajien hallitsemisesta – ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Tunnilla ei oteta minkäänlaista kontaktia vaan taistellaan kuviteltua vihollista vastaan. Haasta itsesi!

Rasvanpoltto 30′

Keskitason tunti. Rasvanpoltto on nimensä mukaisesti rasvanpolttoa! Tunnilla hikoillaan ja hengästytään, muttei puuskuteta. Sisältää helppoja askelsarjoja ja toiminnallisia lihaskuntoliikkeitä.

FitBall 55′

Keskitason tunti. Monipuolista ja hauskaa koko kehon lihaskuntojumppaa isolla jättipallolla. Parantaa koordinaatiota ja vahvistaa erityisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia. Tunnilla annetaan erilaisia vaihtoehtoja liikkeiden suorittamiseen, joten se sopii hyvin kaikenikäisille ja -kokoisille sekä aloittelijoille!

Kuntojumppa 55′

Perustason tunti. Tällä tunnilla kuulet kaikki vanhat hitit 50-90-luvuilta ja saat hien pintaan turhia miettimättä. Kappaleen vaihtuessa vaihtuvat liikkeetkin. Tunnelma on hauska ja energinen. Noin 2/3 tunnista pysytään liikkeellä ja yksi kolmasosa käytetään lihaskuntoliikkeisiin, jotka tehdään perinteisin välinein tai kokonaan ilman.

Lavis 55′

Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

Pump it Up! 55′

Keskitason tunti. Tehokas lihaskuntotunti, jossa harjoitetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangon ja painojen avulla. Tunti sopii kaikenkuntoisille, koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivat painot. Menevä musiikki vie mukanaan ja saa sinut ottamaan tästä tunnista kaiken irti! Tunnilla ei askelleta.

Reisi-Vatsa-Pakara 30′

Keskitason tunti. Tehokkailla ja yksinkertaisilla liikkeillä vahvistetaan edellä mainittuja lihasryhmiä.

Kahvakuula 55′

Keskitason tunti. Koko kehoa kuormittavaa monipuolista ja toiminnallista lihaskuntoharjoittelua kahvakuulalla. Perus kahvakuulaliikkeet kehittävät koordinaatiota ja vahvistavat sekä pinnallisia lihaksia että syviä, asentoa tukevia lihaksia.

CrossTraining 60′

Tämä tunti sisältää sekä voima- että kestävyysharjoittelua. Välineinä käytetään kahvakuulia, voimatankoja sekä omaa kehoa. Harjoittelu pohjautuu perusliikkeisiin ja jokainen treeni kehittää sekä suorituskykyä, että tekniikkaa.

Speco Hot Healing

Healing-tunti on puhtaasti restoratiivinen joogatunti. Restoratiivinen tarkoittaa hoitavaa ja tunnilla tehtävä harjoitus korjaa kehon virheasentoja ja palauttaa pikkuhiljaa lihaksiin pituuden ja kimmoisuuden. Tunnilla asetutaan lähes nukkumista muistuttaviin asentoihin, joissa viivytään n. 6 minuuttia. Eri asennoissa kehon avautumista autetaan rullien, palikoiden ja jooganauhojen avulla. Tunti on täydellisen rentouttava ja kehoa avaava -tietoisen läsnäolon harjoitus. Speco Hot -tunnit pidetään aina infrapunan lämmössä, eikä vain ihanan lämmön vuoksi, vaan myös siksi, että infrapunan terveysvaikutukset ovat tieteellisesti todistettuja.

SOKU® 60′

SOKU 60+ (ent. Sennusali) on kaikille yli 60-vuotiaille suunnattu tunti, joka koostuu yhteisestä lämmittelystä, ohjatusta kuntosaliharjoittelusta sekä venyttely- ja rentoutusosuudesta. SOKU – Sosiaalinen kuntosali on konsepti, joka palvelee ikäryhmän terveyttä ja toimintakykyä kokonaivaltaisesti. Konsepti perustuu vuosikelloon ja hyvinvointiin liittyviin teemoihin, joista opitaan ryhmän kesken. Teemat tukevat harjoittelua ja tuovat vaihtelua!

Les Mills Bodyjam 55′

Les Mills BODYJAM™ on tanssitunti, jossa sekä tanssityylit että musiikki edustavat uusimpia tuulia. Se on täydellinen sekä tanssia rakastaville että niille, jotka haluavat kohottaa kuntoaan ja parantaa koordinaatiotaan lähes huomaamatta. Harjoita kehonhallintaasi ja kehosi ilmaisukykyä ja anna tanssin viedä mukanaan!

Virtuaalitunnit

Alakerran valmennustilassa voit treenata LesMills-virtuaalituntien tahdissa juuri silloin kun sinulle itsellesi sopii. Valikoimasta löytyvät tällä hetkellä RPM (spinning), SH’Bam (tanssitunti) sekä BodyPump (lihaskuntotunti). Alakarren tila on käytössäsi silloin kun siellä ei ole ohjattua toimintaa (Lapsijumpat ja jotkin ryhmäliikuntatunnit). Tilan vapaanaolosta voit aina kysyä lisää henkilökunnaltamme, vaikka puhelimitse :). Neuvomme myös mielellämme laitteiden käytössä, jos se on tarpeen.

Kuntotanssi 55′

Kuntotanssi on hyperhauska ja vauhdikas tanssillinen potpuri, joka sopii kaikille. Helpot askeleet opetellaan suoraan musiikkiin kuten Zumbassa, mutta musiikkina voi olla miltei mitä tahansa mm. afroa, discoa, hip hoppia, jazzia, rock’n rollia, balettia, broadwayta, latinoa, lavatanssia, itämaista musiikkia jne. Vain mielikuvitus on rajana!
Tällä tunnilla poltat rasvaa ja solakoidut kuin taikasauvan voimalla – huomaamatta ja itsestään.
Lopussa on palauttavat venytykset.
Tunnille mukaan tanssiin sopivat tossut tai lenkkarit.

StepMuokkaus 55′

Keskitaso/Haastava. Vauhdikas tunti, jossa yksinkertaiset askellukset Step-laudalla ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Näin syke pysyy korkealla ja koko kroppa saa kyytiä!

Pilates

Pilates keskittyy liikkeen ja hengityksen avulla vartalon syvien lihasten, voiman, selkärangan liikkuvuuden ja terveyden lisäämiseen.

Kuntonyrkkeily

Kuntonyrkkeily on erittäin tehokasta ja hauskaa treeniä, jossa käytetään nyrkkeilystä tuttuja tekniikoita ja liikkeitä.

Muokkaus

Keskitason tunti. Muokkaus-tunnilla kehoa muokataan tehden lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle, joko omalla keholla tai välineitä käyttäen.

X

Tule kokeilemaan!

Lorem ipsum...

Liity nyt